31.03.2013

Mystery Island ~3


Wszystkiego Najlepszego z okazji świąt Wielkanocnych! Dziękuję za ponad 100 wyświetleń :3 Cieszę się, że wam się podoba ♥
***********************************************
Przestraszona SooRi spoglądnęła na swego wybawcę.
- Ty jesteś SeungHyun... Ten z F.T. Island.
- No tak, ale to jest nieistotne. Ty jesteś tą nową w naszej klasie? SooRi, prawda?
- Mhmm... - pokiwała znacząco głową.
- Czemu chciałaś się zabić?!
- Wcale nie chciałam... Po prostu chciałam choć na chwilę zapomnieć o problemach... - z jej oczu spłynęła łza.
SeungHyun starł łzę z policzka dziewczyny i przytulił ją mocniej.
- Nie płacz... Nie wiem co się stało, ale wszystko będzie dobrze. Może chcesz, abym odprowadził cię do domu?
- Nie chcę tam wracać...
- No to może chodźmy do parku. Opowiesz mi co się wydarzyło. - zaproponował gitarzysta.
- Ehhh... Sama nie wiem...
- No proooszę... Pamiętaj, że jestem twoim przyjacielem i możesz mi zaufać. - uśmiechnął się przyjaźnie.
- No dobrze. - SooRi wymusiła uśmiech.
- Yeey! - zadowolony chłopak złapał ją za rękę i razem ruszyli w kierunku parku. Szli w ciszy. SooRi podziwiała piękno natury. W parku było przepięknie. Ciepły wiaterek owiewał ich twarze. Roiło się tam od szczęśliwych rodziców puszczających różnobarwne latawce razem ze swoimi pociechami. Dziewczynę ten widok przygnębiał. SeungHyun zauważył minę przyjaciółki i objął ją ramieniem. Wpadł na genialny pomysł. Podszedł razem z nią do budki, w której można było kupić watę cukrową. Razem wybrali śliczne obłoczki różowej waty. Przypominały one SooRi ostatni weekend z rodzicami. Wtedy siedzieli razem naprzeciwko lazurowego jeziorka i zajadali się smakołykiem.
- Usiądźmy na ławce. - z jej rozmyślań wyrwał ją głos chłopaka.
Podeszli do drewnianej ławeczki obok ogromnego drzewa dającego cień. Usiedli na niej. Zaczęli rozmawiać o swoich zainteresowaniach. SeungHyun był coraz bardziej oczarowany dziewczyną. Po raz pierwszy czuł jakby jego nogi były z waty. Nowa koleżanka strasznie mu się podobała.
- SooRi... Co łączy ciebie i HongKi'ego?
-Hmm... Czysta przyjaźń. - uśmiechnęła się. - Z resztą on ma dziewczynę... - mruknęła smutno.
- Ale on jej nie kocha, jest z nią tylko ze względu na Leo.
- Kto to Leo? - spytała zdziwiona.
- Leo to przecież syn HongKi'ego i JiSang.
Dziewczyna była zaskoczona. Zrobiła wielkie oczy.
- To HongKi ma dziecko?
SeungHyun zakrył swoje usta dłonią. Czuł, że wpakował się w tarapaty.
- To ty nic nie wiesz? HongKi ci nie mówił?
- No nie...
- Boże, ale ze mnie idiota! Chłopaki mnie zabiją, miałem nic nie mówić!
- Nie martw się, nie powiem im, że wiem o Leo. Poczekam, aż HongKi sam mi to wyzna.
- Dziękuję! Uratowałaś mi życie! - przytulił się do niej.
- Tak samo jak ty ocaliłeś moje niedawno. - zaśmiała się.
- Właściwie to czemu wtedy tak nieostrożnie biegłaś? - spojrzał w jej oczy dostrzegając w ich kącikach zbierające się łzy.
- Dzisiaj była u mnie ciocia... - zaczęła smutno. - Byłam bardzo szczęśliwa, bo długo jej nie widziałam... Ona powiedziała mi, że moi rodzice... - zawahała się. - Oni zginęli w wypadku. - rozpłakała się. - Moje życie straciło sens. Nie mam już nikogo. Chłopak przytulił ją mocno. Zaczął delikatnie głaskać SooRi po głowie.
- Przykro mi... ale nie zapominaj, że masz jeszcze nas. DongRa, ja, HongKi i reszta zespołu, pomożemy ci przez to przejść. - uśmiechnął się. - Możesz na nas liczyć.
- Dziękuję, jesteś cudownym przyjacielem. - SooRi pocałowała go w policzek.
Chłopak zamarł. Czuł jak z chwilą, na chwilę coraz bardziej robi mu się gorąco. Nagle nad Seulem zaczęły się zbierać ciemne chmury. SooRi poczuła na swoich odkrytych ramionach kropelki deszczu.
- O nieee! - westchnęła. - Zaczyna padać. - dziewczyna zrobiła smutną minkę.
SeungHyun rozbawiony jej zachowaniem parsknął głośnym śmiechem.
- Ejjj! - dziewczyna uderzyła go lekko w ramię. - Lepiej pomyśl co teraz będziemy robić.
- Chodźmy do mnie. - wyszczerzył się i podał jej swoją ulubioną bluzę. - Masz! Przynajmniej będzie ci cieplej.
SooRi podziękowała mu uśmiechem. Wstali z ławki i zaczęli szybkim krokiem podążać w stronę domu Wysepek. W pewnym momencie tak się rozpadało, że musieli biec. Dotarli pod budynek. Weszli do środka.
- Siema! - krzyknął gitarzysta. W odpowiedzi otrzymał niestety tylko szelest wiatru i kapanie deszczu. - Ooo... Jesteśmy sami.
Chłopak uśmiechnął się zadziornie, na co dziewczyna się zawstydziła. Gitarzysta poszedł do garderoby i wygrzebał z niej swoje ciuchy. Podał jej luźną i dużą koszulkę z napisem "Fuck You".
- Przebierz się, bo aż z ciebie kapie.
- Dzięki! - uśmiechnęła się. 0 A gdzie jest łazienka?
- Po schodkach i w prawo.
Dziewczyna ruszyła w wyznaczonym kierunku. SeungHyun szybko zmienił ubrania. Po chwili wróciła SooRi.
- "Nawet w zwykłej koszulce wygląda pięknie." - pomyślał.
Usiedli na czerwonej sofie.
- Jestem taaaka śpiąca... - ziewnęła.
- Połóż głowę na moich kolanach i prześpij się. Dzisiaj miałaś bardzo dużo przeżyć. - zanim skończył mówić dziewczyna już słodko spała wtulona w jego nogi.
SeungHyun zapatrzony w nią jak w obrazek gładził delikatnie jej długie, jedwabiste włosy. Chłopak był już pewny, zakochał się w niej. Nikt nigdy tak na niego nie działał jak ona. Zmęczony rozmyślaniami sam zasnął. Po chwili wrócili chłopcy. MinHwan pierwszy wpadł do salonu.
- Oooo! SooRi przyszła! - krzyknął do reszty.
HongKi słysząc imię dziewczyny wbiegł do pokoju. To co zobaczył zwaliło go z nóg.

8 komentarzy:

  1. O MÓJ BOŻE!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiem co mam powiedzieć... Hong Ki ma dziecko... Seung Hyun się zakochał... jaaaaaaa pierdziele!!! Ale mnie wkręciło! Więcej więcej więcej!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał :3 Mam prośbę... Mogłabyś mi podać adres Twojego bloga, bo ciocia chciała przeczytać? ^^

      Usuń
  2. Jasne, że tak :D http://alwaysbeminefti.bloog.pl/
    Zapraszam bardzo serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O JEŻUNIU!! HongKi jako młody ojciec O_O Jeszcze z tą JiSang...
    Ale czyżbym widziała trójkąt milosny?? Zapowiada się ciekawe ^_^ Niecierpliwie czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział! ♥
    Zapraszamy na bloga miloscjakroza.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga! http://shining-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Omo teraz to mnie totalnie zaskoczyłaś.............. HongKi, ma dziecko o__O
    Haha zakręciła się i chcę kolejny rozdział <33
    Pisz szybciutko !
    Całusy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie sprawy za jednym ciosem:
    Nominowaliśmy Cię do Versatile Blogger. Szczegóły na naszym (miloscjakroza.blogspot.com) ; )
    + Pojawił się Prolog.

    OdpowiedzUsuń